Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I feel like I´ve got the world in the palm of my hand



Efter lunchen tog min syster och jag en promenad genom Portoroz. Fullt med turister! Oh, nej...fast...hello americans and englishmen! :)
Vi stötte på två killar när vi precis hade satt oss ner för att avnjuta våra slurpees och de ville till varje pris att vi skulle hänga med dem på en drink. De trodde att jag var amerikanska eftersom jag enligt dem pratar slovenska med en amerikansk brytning. Eh, say whaaaat?? Första gången jag hör något sådant!
För att göra en kort historia ännu kortare; vi tog ingen drink med den, inte vid 17.00, inte på kvällen och definitivt inte när vi alla är i Ljubljana igen.
Fast Alex bestämde att om vi träffar dem i Ljubljana och de mot förmodan känner igen oss och frågar oss om en drink igen så ska vi säga ja.
Spänningen är olidlig...

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0