Web Toolbar by Wibiya rosyred -

You´re the song that I hear


Har inte riktigt förstått att det är vår! Satte mig ute på verandan efter frukosten och somnade i solstolen...och vår så kallade vakthund slumrade till han också. Klart jag vill bli lite brunbränd men mitt mål är inte att se ut som en engelsk telefonkiosk i ansiktet. Så jag avråder alla er som, precis som jag som har ljus och känslig hy för att somna i solen. Som tur är steker inte solen på så värst mycket än, så jag klarade mig undan från den alltid så charmerande röda färgen ;)

Idag jobbar jag 17.00 till 21.00 och har en hel del saker att göra innan dess så det är bäst att jag sätter igång.
Ha det bra!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0