Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Just call my name and I´ll be there

Home at last. Fick värsta chocken på morgonen när jag tittade ut genom fönstret och fick syn på någonting fasansfullt! Ute blåste det och snöade like nobody´s business!
Den korta promenaden till jobbet (10 minuter ungefär) var som att bestiga K2. Kuuuuul....
Jobbade från 8.00 till 16.00 idag och under min rast hann jag se hela (både lite försnack och eftersnack) Super G:n för damer (VM). Höll alla tummar jag hade för Tina Maze (Slovenien) men det hjälpte tydligen inte!

Ledig imorgon, jobbar torsdag kväll och är ledig (troligtvis) både fredag, lördag och söndag :) Ska bli såååå skönt att ta igen sig lite. Känns som att jag är lite i en på-gränsen-till-sjuk-period och vandrar för det mesta runt som i ett töcken. Är helt slut på energi och viljan att göra något kul/intressant.
Nä, skärpning!

Snart reser jag tillbaka till Slovenien och då ska det bli andra bullar. Har redan en fullspäckad planering för våren :) Ja, nu är inte sommaren långt borta. Full fart mot sommaren får man väl säga nu ;)
 




Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0