Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Come here to me

Nu backar vi några timmar från senaste inlägget och koncentrerar oss på vad jag gjorde imorse. Gick upp som sagt vid 5.30 för att säga hej då till Humle och Dumle. Jag gjorde mig en ordentligt frukost och försökte få igång espresso maskinen, men den ville inte samarbeta. Tog istället vanligt bryggkaffe och blandade i lite havremjölk och en brun sockerbit. Värdigt att notera: INGEN bra kombo!
Kollade på ett avsnitt av "Brothers and Sisters" innan jag begav mig ut i kylan med Viggo som den här morgonen tog vääääääädigt god tid på sig på "toaletten".

Jag tittar inte på "Glee" så istället har jag bett en kompis i Slovenien posta eller skicka Glee-videos som hon tror jag skulle gilla. Hittills har hon prickat rätt varenda gång. Bra att kunna sila bort allt det töntiga och dåliga och endast se det som verkligen är bra...och utan att behöva göra det själv! Man tackar! Jag är övertygad om att jag inte missar någonting eftersom jag vet att om min kompis inte skickar mig videon så är den inte värd att ses.  Idag fick jag den här:

Om detta inte är ett mästerverk så säg! Har aldrig riktigt varit ett fan av Gwyneth Paltrow men efter att ha sett den här videon ett x-antal gånger bara för att den är så häftig och härlig så insåg jag att jag kanske dömde henne lite för snabbt.

Musik och dans är kanske det som "lyfter upp mig" fortast när jag känner mig nere och fyller mig med energi till max.
Kan ni föreställa er en värld utan musik??


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0