Web Toolbar by Wibiya rosyred -

For you the sun will be shining

Vad ska man välja?? Pappas hemort i Sverige eller mammas i Portorož? Två totalt olika världar som jag är så lycklig över att få ha vuxit upp i. Sverige under skolåret och Portorož under sommaren!
Numera bor jag i Ljubljana (där jag också är född) som är en helt underbar stad med mycket kultur och historia som jag bara ÄLSKAR!
helgerna när jag är ledig åker jag ner till kusten i Portorož, till morföräldrarna och vårt hus där. Påsklov och början och slutet av sommaren spenderar jag också nere vid kusten.
Så ofta som jag bara kan åker jag till föräldrarna i Sverige och försöker stanna kvar där ett bra tag. Så man kan säga att mitt liv har varit uppdelat i tre delar. Livet i Sverige (vill inte ge ut namnet på hemorten), livet i Portorož och livet i Ljubljana. Ja, det är härligt det ;)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0