Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I liked you so much better when you were stupid...

Hahah...fick just syn på en sak på facebook. Btw innan jag fortsätter historien så måste jag bara dela med mig av en förskräcklig upptäckt. Jag har några gånger för längesedan gått in på facebook på mammas dator och på något sätt har både mitt användarnamn och lösenord sparats. Så när mamma inte "orkar" (??) radera mina uppgifter och skriva i sina egna loggar hon in på min sida och facebookstalkar folk via min facebook! Och bara Gud och hon vet hur länge detta har pågått!

Nu är det också såhär att jag inte har någonting hemligt på facebook eller att jag inte litar på henne, jag tycker bara det är rätt komiskt att hon loggar in på min men än så länge är ingen större skada skedd...men om hon börjar skicka meddelanden till folk eller lägger till nya vänner då rapporterar jag henne till Facebookpolisen!

What was I saying? Just det, fick mig ett gott skratt när jag fick se ett meddelande från en av mina kompisar till en gemensam kompis, sååå fruktansvärt sofistikerad och världsvan att man får magsjuka bara av att lyssna på henne! It´s not even funny how weird she is! I hope she´s headed back to the desert with the rest of the scorpions any time soon!

Summan av kardemumman...nu har jag en toppen dag :)
Kom hem från mataffären där mamma plockade med sig hela naturgodis-sektionen. Hon drog men ena armen över alla hyllor så att allt ramlade ner i matvagnen och lite utanför. Nä, det är väl klart att hon inte gjorde det. Ni får ursäkta mig men ibland kan jag inte låta bli att överdriva och retas lite så att jag får se andras reaktioner. Jag har fått det av pappa!

Nu ska jag ut på promenad med Viggo eller det är med power-walk vi två håller på med, sedan titta på en Rom.Kom (romantiskt komedi) tillsammans med naturgodis och sedan har jag planerat att göra morotsmuffins som är min specialitet :)

Sorry, Freaky Friday today! :D


Okej, nu blev det inga morotsmuffins idag pga av min kamp med tiden. Lovade att göra dem imorgon istället :)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0