Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Let us love winter, for it is the spring of genius

Idag är jag ledig och ska först och främst läsa ut en bok och påbörja en annan (minst två kapitel), spela piano och jobba i alla fall en timme med en av föreläsningarna innan klockan tre i eftermiddag. För då står följande på schemat: en lång promenad/powerwalk med Viggo (räknar med en timme), en Rom.Kom med en enorm frukttallrik som jag redan gjort iordning och efter det Let´s Dance med ciabatta och lite kallskuret.
Och så får jag icke glömma att skicka en lista och fotografier till Caroline! + fixa en ny spellista på Spotify + välja ut fotografier från de senaste dagarna som ska ingå i min portfolio.
Som ni ser, ett spännande liv minst sagt...

Winter is the time of promise because there is so little to do - or because you can now and then permit yourself the luxury of thinking so...
- Stanley Crawford



Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0