Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Something sweet

Idag har jag en miljon saker att ta itu med. Bland annat skicka iväg en massa viktiga mail, skriva en CV på både slovenska, svenska och engelska, scanna och kopiera en massa dokument och arbetsreferenser, organisera alla dessa (dvs hela mitt liv) i en pärm, gå igenom alla lådor, hyllor, garderober och skåp för städning och ev. bortkastning av diverse saker som jag aldrig kommer att behöva!

Har skrivit en lista på allt som måste göras idag och jag hoppas verkligen jag blir färdig med den idag så att man har det gjort i alla fall!
Innan sammanställde jag en bra låtlista på Spotify som jag tror kommer underlätta städningen en hel del :)
Och så httade jag lite glass i frysen imorse som vi ska "attackera" senare när allt som måste göras är färdigt...eller kanske när jag tar paus mitt i allt ;)
Ingen glass är godare än "Ben & Jerry´s".

Postar också två fotografier från Krvavec senaste gången jag var där och åkte skidor med min kusin och morbror (om ni läser inlägget "Frozen") så förstår ni vad jag menar. Helt underbart är det däruppe!

De ringde precis nu från jobbet och frågade om jag kan jobba i morgon från 8.00 till 12.00 utöver jobbpasset jag fick tidigare i veckan från 16.30 till 21.30. Så dubbelpass it is!
Så nu är det ännu viktigare att jag får gjort allt idag för nu har jag inte förmiddagen ledig imorgon!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0