Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Tap on my window knock on my door


Fick lite frågor att svara på :)
Here we go!

1) Passion
Fotografering, inget snack om saken!

2) Saker du gör för att varva ner
Spela piano, läsa historiska romaner, laga mat (ju mer komplicerat desto bättre!), promenader ute i naturen.

3) Splurges
Resor och kamerautrustning. Jag älskar att resa och vill se så mycket av världen som det bara går och givetvis följer kameran med överallt :)

4) En sak folk inte vet om dig
Jag hejar ALLTID på Kanada i ishockey. Det finns en ganska konstig förklaring till detta. När jag var yngre var jag helt galen i konståkning och jag tittade på både VM, EM och OS som en slav. En gång minns jag att jag kom hem från första eller andra klass och fick tillåtelse av pappa och mamma att titta på konståkning innan läxorna (de visste nämligen how into it I was, ungefär som när jag var helt galen i filmen "Lilla sjönjungfrun"). I alla fall innan konståkningen började visade de slutet av en hockeymatch. Det var då och där jag såg Kanada vinna den matchen och sedan dess är det Kanada som gäller! Sedan spelar det ingen roll mot vilka de spelar, även om det är Sverige eller Slovenien! Folk tror nog jag är från Kanada eftersom jag hejar med sådan passion! :)
Jaja, alla har vi för oss konstiga saker.

5)
Spelas just nu i iPoden
Maroon 5, Nelly Furtado, Mika

6)
Favoritglass
Chokladglass med valnötter

7)
Music you grew up with
Michael Jackson, Bon Jovi (stort fan!), Hanson och Def Leppard, Bryan Ferry, Simply Red, Phil Collins eftersom min pappa lyssnade/lyssnar på dessa hela tiden.

8) Favorit film
Robin Hood (den med Kevin Costner)

That´s all! :)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0