Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Every moment spent with you is a moment I treasure

Idag ryker julgranen!
Och jag stannar inne idag. Vädret har inte varit på vår sida de senaste dagarna...skulle kunna publicera lite bilder på allt det gråa ute men tror det bara skulle göra alla er deppiga.
Det värsta är att jag är så illa tvungen att gå ut tre gånger om dagen när jag inte jobbar! Och honom gör det ingenting, han struntar helt och hållet i vad det är för väder. Det skulle kunna blåsa orkanstorm ute och Viggo skulle ändå promenera runt som en turist och lukta på allt och alla i sitt, ursäkta mig men sengångar-tempo.
Det värsta jag vet är duggregn som det är nu från morgon till kväll, då föredrar jag faktiskt ösregn!
Hörde förresten igår att ni i Ljubljana har 10-15 plusgrader och sol! Grattis till er!



Någon som längtar ut??

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0