Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Love and scandal are the best sweeteners of tea

Jag har inget speciellt för mig idag som ni kanske märker...försöker desperat hitta på någonting att göra men ibland räcker inte fantasin till. Egentligen har jag så mycket att göra av det mer tråkiga slaget men om jag väl börjar kan jag inte sluta och jag behöver ju bara något som distraherar mig i en timme eller så.

Läste förresten ut tredje delen av mina absoluta favorit bok Kejsaren av Conn Iggulden. Det sägs att den Caesar som är din favorit säger mycket om din karaktär! Detta ska jag ta reda på nu. 
Nämen, titta där! Då fick jag helt plötsligt någonting att göra! :)
Jag är ingen vidare rolig prick va??

Mamma köpte de här nya tesmakerna för inte så längesedan och de är himmelskt goda. Vi har samma på jobbet och det var där jag smakde på dem för första gången :) Dessa ska med till Slovenien när jag åker tillbaka!
Each cup of tea represents an imaginary voyage...

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0