Web Toolbar by Wibiya rosyred -

And then it hit me


"Älskar" den här bilden, oerhört smickrande! Den visar nämligen hur oerhört shiny jag är i ansiktet, hur mina ögonbryn är näst intill icke-existerande alt. hundra toner ljusare än mitt hår, samt hur ögat vittnar om ett slagsmål jag verkar ha varit i!!
Ser ni den mörka ringen runt HELA ögat?? Ärligt talat hur får man till sådana effekter? Och för att inte tala om alla olika nyanser när det kommer till min hudfärg!
Får skylla på kameran, fotografiet är nämligen taget av en halvtaskig pocketkamera...och så har jag ju jobbat hela dagen också (8.00 - 16.00) så man kan inte se så mycket bättre ut än så här!

Imorgon är jag ledig och ska ägna så gott som hela dagen åt shopping :) Det var verkligen längesedan...jag undrar om jag fortfarande vet hur man gör?!

God natt!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0