Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Out on your corner in the pouring rain

Känner att värsta förkylningen är på gång! Har haft huvudvärk och halsont hela dagen och x-antal koppar te hjälpte inte! Måste verkligen samla krafter inför måndag då jag jobbar igen. Det långa passet från 13.30 till 21.30...lord give me strenght!

Vi har haft en riktigt trevlig kväll hemma i alla fall. Mamma och jag tittade på musisvidoes med slovenska artister/grupper på datorn och slutade såklart med våra favoriter med Perpetuum Jazzile, som jag btw såg live för tre år sedan på den svenska ambassadörskans jul/luciafest :) Awesomeness!
Länkar till två uppträdanden som måste ses finns här:
http://www.youtube.com/watch?v=PkuCnWk_tkY&feature=related Michael Jackson would be proud of this!

http://www.youtube.com/watch?v=yjbpwlqp5Qw&feature=related
Mamma envisades dock med att lyssna på slovensk rock...mum, you´re sure you´re ok?

Vi gjorde varma mackor till kvällsmat. Jag körde på lite mer exotiskt innehåll mellan brödskivorna. Avokado och gorgonzola-ost på den ena och skinka, chevre-ost och rödlök på den andra.
Vet faktiskt inte vilken av dem som var godast!


Nähä, nu blir det film med Johnny Dopp-i-grytan.
Later!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0