Web Toolbar by Wibiya rosyred -

While you're wondering what to be

Innan jag sticker iväg för dagens arbete mellan 16.00 till 20.00 lägger jag upp lite fotografier som jag tog imorse när jag var ute med Viggo på morgonpromenad. Igår kväll hade vi -17 grader och det höll i sig hela natten och morgonen.
Det hade varit en perfekt skiddag idag...

Fick förresten grönt ljus angående mina presentationer/föreläsningar om svenska legender och historiska händelser av professorn (min chef ;) i svenska på Universitetet i Ljubljana så jag ska börja planera och förebereda dessa så småningom. Tänkte faktiskt sätta mig ner nu innan jobbet och göra en grovplanering. Och försöka komma på lite passande övningar och uppgifter! I höstas hade jag presentationer/föreläsningar om svenska tradtioner, kultur och samhälle. Och i vår ska jag alltså satsa lite mer på svensk historia!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0