Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Sometimes you´ve got to go along to get along



Det finns inte ord för att beskriva hur gärna jag skulle vilja befinna mig i Portoroz (eller Sloveninen i allmänhet) just nu. Kunna sola, bada, spela tennis, minigolf, "hänga" nere i segelklubben, äta glass, gå en kvällpromenad genom Portoroz och en tidig morgonpromenad till Piran, se solnedgången i Fiesa, träffa alla kompisar... Och sommarjobba två gånger i veckan i Venedig.
Har fortfarande inte förlåtit mig själv för att jag inte tackade ja till det där sommarjobbet i Venedig sommaren 2009!
Men just då längtade jag tillbaka till Sverige (??), hade nämligen inte sett familjen på över ett halvår och hade redan sommarjobbet därborta klart med schema och allt!
Jaaa, vad ska man säga egentligen?
Pucko??

Lovely words
Postat av: Polonca

Viki, ne želi si biti zdaj v Sloveniji. Pri nas je takooooooo vroče. Teh 34°C ni prav nič prijetnih...:)

2011-07-12 @ 20:29:16

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0