Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Give it up already

Oh, suck. Den här förnya-ditt-körkort-karusellen tar verkligen på krafterna.
Och för att göra det hela ännu värre. När jag tar med mig solglasögonen istället för paraplyet börjar det söpregna tio minuter efter att jag lämnat lägenheten. Men om jag tar med mig paraply istället för solglasögon, ja då är det väl självklart att alla grå moln försvinner och himlen blir klarblå på fem sekunder.
Idag tänkte jag vara lite smart och bestämde mig för att lämna kvar både paraply och solglasögon hemma. Hypotesen: inget regn och inget starkt solsken. Fel! Väldigt fel!
Plötsligt börjar det ösregna i en halvtimme så det enda man kunde göra var att stå under något tak (här hjälpte inget paraply märkte jag, en stackars sates paraply flög iväg och drog nästan med honom över gatan).
Efter regnet öppnade sig himlen och alla moln var helt plötsligt puts väck...och ersattes av ett sådant starkt solsken att jag nu fortfarande har så hemskt ont i huvudet av allt kisande...suck!
Inget flow här inte...


Dagens snabb-frukost innan det var dags att skynda från ena sidan av stan till den andra...fyra gånger!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0