Web Toolbar by Wibiya rosyred -

In trouble

Och så kom dagen då min syster kom till Portoroz med vår brors kompisar. Helt sjukt rolig dag! Speciellt en mening som jag aldrig kommer att glömma. Vid midnatt satt vi fortfarande på stranden och pratade om en slovensk sångare som en utav kompisarna inte tål. När vi ville få reda på exakt varför han hatar honom fick vi svaret att han inte visste. Och när vi frågade om han verkligen hatar honom satt han tyst en liten stund och grubblade innan han till slut fick ur sig:
Eh...jag hatar honom inte...jag vill bara mörda honom!
Hahah, legendary!



Och som vanligt fick jag agera fotograf! ;)
Människorna på bilden vid den berömda tjuren i Portoroz:
Blaž, Alex (min syster), Mojca och Gregor. Coolt gäng eller vad? ;)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0