Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Knowledge speaks, but wisdom listens

Idag har det varit full fart här uppe i norr.
En halvtimme mitt på dagen då jag inte hade någonting att göra...eller tog paus från pianospelning, läsning och planering/research inför svenska lektionerna i Slovenien rättare sagt hamnade jag i köket och gjorde en av mina absoluta favorit pajer med lime och citron :)
På eftermiddagen bänkade jag mig vid ett bord på biblioteket och pluggade lite engelsk grammatik i några timmar.
Imorgon jobbar jag från 07.00 till 16.00. En tidig morgon och en lång dag. Läge att gå och lägga sig tidigt idag, det har varit en del sena kvällar den senaste tiden.

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0