Web Toolbar by Wibiya rosyred -

If I got you I don´t need a parachute

Nu måste jag bara göra klart för alla här att jag är väl medveten om att detta är en gammal låt men jag älskar den desto mer för det! Och inte bara det, blev helt salig när jag såg den för första gången och såg att Derek Hough från amerikanska Dancing with the Stars var med!!
Jag brukar titta in lite på en amerikansk kanal och följa Dancing with the Stars när jag har tid. I flera år har jag hejat på Derek Hough och vem hans danspartner än varit. Hans tango med Pussy Cat Dolls Nicole var magisk!
Julianne Hough som är Dereks lillasyster, hans danspartner i verkliga livet och också hon med i Dancing with the Stars med diverse partners genom alla år medverkar i den nya filmen Burlesque med Cher och Christina Aguilera i huvudrollerna. Hon, Julianne Hough, är även sångerska och har flera hitar inom countrymusiken. Derek är även han musiker och ingen dålig sådan för den delen!

Men vad jag ville ha sagt är att jag fullkomligt älskar Derek Hough. Nu får ni inte missuppfatta detta! Jag älskar inte honom på ett romantiskt sätt, absolut inte, jag känner ju inte snubben. Men allt han gör! Det är det jag älskar. När han dansar, när han koreograferar alla olika sorters danser...ja, då blir jag helt mållös!
Där är en som skulle platsa i slovenska dansgruppen och flerfaldiga Europa- och värlsmästarna Maestro!

Givetvis följer jag svenska Let´s Dance varje fredag och har mina egna favoriter där (Tina Törner vinner!) men skulle Derek Hough vara med i bara fem minuter skulle han med störtsa sannolikhet sweep entire Sweden of it´s feet!
För det är allt han behöver. Fem minuter för att bevisa att han verkligen är bäst.

Och jag är en stor och obotlig sucker för tango och paso doble! Och balett. Tänk er att mixa tango, paso doble och balettrörelser.
Ja, ännu en gång bevisar denna Derek Hough i videon under att rätt person, i from av honom själv kan göra det till ett äkta mästerverk!
O:13 till 0:52 i första videon säger jag bara! Och Cheryl Cole ska vi inte ens prata om, den människan kan inte vara från vår planet!
Och när jag såhär både tittar och lyssnar på musikvideon kan jag inte bestämma mig för vad som är bäst: dansen eller musiken!



Strunta i bröllopsvalsen vetja. Det här ska dansas på mitt bröllop! Perfection från början till slut! Det här måste vara en av de bästa uppträdanden jag sett!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0