Web Toolbar by Wibiya rosyred -

When the water meets the sky

Fredag idag och inte vilken fredag som helst utan lönefredag...igen! Bara att buga och bocka och ta emot :)
Dessvärre kanske det kommer att bli lite bloggtorka framöver eftersom jag har ganska mycket att göra för tillfället! Tiden rinner iväg alldeles för snabbt! Tänk, det närmar sig redan påsk!
 
Var i affären tidigare idag med mamma för att storhandla inför helgen och fick en smärre chock när jag fick syn på alla färgglada påskägg, fjädrar i alla möjliga färger, prydnadskycklingar, hönor och tuppar i alla dess färger och former och för att inte glömma en massa påskgodis. Knäppt!
Nu längtar jag verkligen till att påsken och allt vad det innebär ska dra igång ;)

Men just nu ska jag slänga mig i soffan i vardagsrummet tillsammans med Viggo och en skål popcorn som vi två ska dela på men hush hush, han får egentligen inte! Vid 21.00 är TVn bokad så då förflyttar vi hela festen till pappas dator (största skärmen här i huset) i hans arbetsrum. Ska försöka att inte pilla för mycket på alla lampor och knappar som lyser. Såfort man kommer till hans arbetsrum eller till min brors rum kan man tro att man befinner sig i ett rymdskepp! Så mycket surrande, brummande, så många lampor i alla olika färger som blinkar...det känns som man ska lyfta vilken sekund som hest...Sci-Fi på hög nivå!

Förra gången fick jag kolla färdigt på finalen i Melodifestivalen 2011 på pappas dator och var nära på att få en hjärtattack och var väääääligt näääära att spilla ut min cola över hela skrivbordet när gubben i datorn utropade: Caution, a virus has been detected! Jag hatar den rösten och jag hatar den meningen!! Och varför måste det alltid vara högsta volym på allting??
Och vad är det som jag så desperat måste kolla på ikväll?? Det är ju finalen i Let´s Dance ju :) Frank Andersson mot Jessica Andersson.
All my marbles on Jessica för sjutton, smäller av om denne Frank vinner (den mannen kan ju för hundra gubbar INTE dansa)!
Men så kanske jag är lite kräsen också, jag menar när man har svenska Let´s Dance att jämföra med amerikanska DWTS...

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0