Web Toolbar by Wibiya rosyred -

It is only the sacred things that are worth touching

Har än så länge en ganska avkopplande och skön lördag. Var i affären innan och köpte en massa jordgubbar. Har även varit ute lite för en stund sedan med kameran i högsta hugg. Men precis när jag kom ut ur huset försvann solen och ersattes med tjocka och mörka moln.
Jag håller alla tummar jag har på att de mörka molnen resulterar i ett regnoväder framåt kvällen. Skulle verkligen behöva lite svalare klimat nu...och så är det ju så förbaskat mysigt att sitta inne medan det blåser ute och rengdropparna slår mot fönstret samtidigt som åskan går.
Ska vira in mig i en filt, tillsammans med en kopp te och senaste Harry Potter filmen.

Egentligen skulle jag ut ikväll och ta en drink med några kompisar men hemmakväll låter så mycket bättre just nu. Så rolig (läs: tråkig) är jag! Nu är jag i en sådan ingen-energi-kvar-i-kroppen-period igen. Har inte alls sovit mycket den här veckan så jag ska försöka ta igen all sömn nu i helgen så att jag är fit-for-fight nästa veckan.


Dagens frukost: Naturell yoghurt med kokosflarn, torkade lingon, färska jorggubbar och banan.

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0