Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Just a little taste of it

Vilken underbar morgon. Solen har äntligen gömt sig bakom tjocka moln och temperaturen har sjunkit rejält! Det enda vi väntar på är ett riktigt oväder så att luften rensas lite. Ovädret var rapporterat redan i fredags kväll men än så länge har vi inte skymten av regn...

Har lyssnat på Kings of Leon hela morgonen och förmiddagen. Nu ska jag dock till universitetet för att plugga lite, tycker det är lättare att koncentrera sig där.
Ska eventuellt en sväng in till centrum också efter för att leta reda på en blus som jag såg i förra veckan...men med min tur är troligtvis alla de blusarna från just den kollektionen jag vill ha redan slutsålda...
Måsteäven till banken, posten, kiosken och mataffären. Många ärenden på dagens schema ;)
Ha en fortsatt trevlig dag!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0