Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Keep on living and don´t stop giving

Gomorron på er. Har precis avnjutit en underbar frukost på en av mina favoriter här i Ljubljana, Le Petit Café tillsammans med Petra. En äkta English breakfast. Nu är jag hemma en vända för att hämta svenska böckerna och sedan är jag på universitetet från 14.40 till 18.45. Så vi hörs igen imorgon eftermiddag. Måste packa när jag kommer hem ikväll också eftersom min syster och jag ska åka ner till kusten över helgen för en liten minisolsemester. Har vi tur (framför allt tur med tiden) ska vi försöka klämma in någon timme med tennis också någon dag. Och så är det ju final i Eurovision Song Contest på lördag. Håller fortfarande alla tummar och tår jag har för Blue. Trots detta har jag en oroande känsla av att det i slutskedet kan bli  Sverige som går vinnande ur den här striden…vet inte varför, som sagt är det bara en känsla jag har!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0