Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"There is always some madness in love. But there is also always some reason in madness."


Pixie Lotts All About Tonight. Hur bra är inte den på en skala från ett till tio?
För att inte tala om Tove Styrkes nya Call My Name.
Jag ska inom kort göra en spellista för hela sommaren 2011, dvs låtar som dominerat i min ZEN-player, mobil, dator, på min Spotify, som jag btw inte kommer in på längre, kom bara in en enda gång och sedan dess har den bara strulat!

ZEN-en har jag den superbra funktionen att den själv tar fram de låtar som spelades mest. Sedan får man själv välja under vilken period (månader), hur många låtar den ska visa, rankning av artister, låtar, genrer, osv.
Haha, One Night Only vinner den kampen... l ä t t !

Gjorde en ganska enkel och snabb lunch idag eftersom jag var nere i samhället en lång stund och fixade lite grejer. Tog helt enkelt det som jag kunde hitta i kylskåpet och skafferiet :)
Fullkorns couscous med cremé fraiche och hasselnötter (tror till och med att det var jag som hade med dem från Slovenien, mormor har nämligen ett stort hasselnötsträd i trädgården och hennes nötter är alltid godast :)
Till det stekte jag kycklingbröst. Men absolut godast var nog grönsaksblandingen! Rör bara ihop ingredienserna som står upplistade nedan i en stekpanna med lite olivolja. And voilá, dinner is served.
  • Coctail-tomater
  • Purjolök
  • Färska champinjoner
  • Svarta oliver
  • Cremé fraiche
  • Örtsalt och svartpeppar



Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0