Web Toolbar by Wibiya rosyred -

It is harder than you think, to get through these things clear. And thoughts disappear so easy. You can tell your soul I will not let go, then you can bring it all back home, shining through the hearts of stone


Det har väl inte undgått någon att jag älskar att stå i köket. Jag älskar att hitta på nya maträtter, experimentera med råvaror och kryddor, och framför allt att sitta och pyssla med bakverk/efterrätter :)

Idag direkt efter frukost och morgonpromenaden med Viggo, ställde jag mig i köket, satte på min bästa musiklista hittills (!!), öppnade dörren till verandan (kan fortfarande inte förstå att det helt plötsligt blivit så varmt!), och avnjöt en lång stund med att bara se hela köket bada i solljus :)
Och sedan när jag kommit ur min "trans" satte jag igång med att göra cake pops.
Ni hittar receptet på dessa lite här och där på internet, dessutom har jag postat receptet flera gånger.

Well yes, CAKE POPS it is :)

Det tog cirka två timmar att göra tio stycken :) Haha, brukar inte alls ta så lång tid i vanliga fall. Men eftersom det skulle fotograferas en hel del mitt under tillverkningen, och att min dator hackade en bra stund så att jag fick ta till första hjälpen för datorer, och att min hund var irriterad på fåglarna på äppelträdet utanför verandan så att jag fick muta honom med det första bästa jag hittade i hans "godisburk" OCH att jag bara var tvungen att läsa om gårdagens delfinal i Melodifestivalen och gotta mig lite åt det, så ja... då tog det nästan två timmar :)
Men det kommer bara att ta två minuter att äta upp dem ;)
Som tur är jag inte själv när det kommer till detta "kritiska ögonblick" ;)


Lovely words
Postat av: Jenny

tjusiga och vad fina bilder du tar!

2012-02-29 @ 19:36:54
URL: http://cookiesndreams.blogg.se/
Postat av: Felicia

Spännande.. ser riktigt smaskigt ut! Fina bilder

2012-02-29 @ 21:29:36
URL: http://heywhatscooking.blogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0