Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Just another day, same in every way, doing what I should do, what other people say - I think it's time to break the rules you make and make some of my own


Tänkte börja det här inlägget med att säga att jag vill tacka var och en av er som har klickat sig in här den här veckan (många nya besökare tack vare att blogg.se valt att sätta min blogg på första sidan, tusen tack :) och lämnat alla gulliga kommentarer.
Har fått en smärre chock varje dag jag loggat in den senaste veckan ;) Ni är grymma!

Bloggen är nog lite lagom tråkig just nu (eller kanske t.o.m alltid varit det), men det beror mest på att det har varit vinter... så fort våren kickar igång, blir det full fart på grejerna, prosmise!
Kommer nog bli lite annorlunda då, kan vara ute mycket mer när det väl blir varmt och gott, hänga på cafén intill stadsfloden, vara tillbaka i storstan och ha några resor/utflykter till Venedig och Portoroz på g.
Nåja, vi får se hur "vägen till sommaren" blir :)
Men ja, längtan efter våren är stark just nu, och jag är superduper optimistisk och glad :)

Ska dricka smoothies hela våren, ta en härlig kvällspromenad utmed floden varje dag, fota allt och alla och lyssna på en massa härlig musik :)
Och så ska vi ju inte glömma alla de andra sakerna också såsom jobb, plugg + de där lite tråkigare vuxengrejerna som var och en av oss faktiskt måste ta sig igenom :)



Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0