Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Wolves, Exorcism and Pizza

Ja, jäklar vilka dagar jag har här i Sverige. Udda telefonsamtal, skräckfilmer och mat som försvinner!
Morgonpromenad med Viggo (fotografierna nedan) där jag fick syn på världens gulligaste bro mitt i skogen, så jag gjorde det enda rätta efter promenaden: bytte hunden mot kameran!
Bron och bäcken låg nedanför en väldigt brant kulle...om jag hade problem att ta mig ner kan ni ju föreställa er vilka problem jag hade att ta mig upp igen. Och det VÄRSTA var att jag hörde ljud överallt. "I Sjötofta har de ju sett en varg för någon vecka sedan" kom jag på just när jag fick se tassavtryck på marken, troligtvis var det någon hund, men...vilken fart jag fick!
På eftermiddag kollar pappa, min syster och jag på "The last exorcism". Jävlar alltså, den var inte rolig! Se den!!! Och som det smarthuvud jag är bestämmer jag mig för att pucko #1 (dvs jag) och pucko #2 (dvs Viggo) ska ut på en lång promenad efter filmen...jag har nog aldrig gått så fort! Fast å andra sidan var det en väldigt bra träning :) Och vad tror ni händer när jag kommer hem? Jo, jag ska ta tre pizzabitar från frysen vid garaget. Lägger dem fint på tallriken som befinner sig på stolen (det ligger btw massor med handdukar på den) och precis när jag ska stänga frysen försvinner tallriken och alla pizzabitar hamnar BAKOM frysen...
 

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0