Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Who do you think you´re kidding, try keeping it hidden

Efter en välbehövlig natts sömn är jag nu åter på topp. Satte på "Yeah" med Usher och "Monster" med Lady Gaga på högsta volym, stekte ägg, hällde upp ett stort glas apelsinjucie, gjorde en kopp grön te och bläddrade igenom det nyaste exemplaret av ELLE UK. Så än så länge har jag haft en bra dag :) Ska sammanställa nästa veckas ordlisat och putsa på nästa veckas presentation.
Får se om jag beger mig ut i eftermiddag/kväll för att fota lite.
Men först kommer lite bilder :)

Ska guida er genom bilderna :) Köpte som sagt en helt perfekt korsettop igår på H&M. Såg reklamen redan för två veckor sedan men den har först nu kommit till butikerna (annars så är Victoria´s secret och Palmers mina favoriter när det kommer till underkläder, från New York hade jag med mig säkert halva resväskan med Victoria´s secret stuff...hade liiiite panik på flygplatsen i München, men det är en annan och en lång historia som inte får plats idag), blusen är från ZARA och kommer att användas tillsammans med korsettopen har jag tänkt mig.
Doftljuset luktar kanel och är perfekt när man vill få lite julstämmning "i luften". Adventsljusen är redo för att tändas. Imorgon brinner redan det första, kan fortfarande inte fatta att det gått så fort!
Dagens frukost tillsammans med ELLE U.K.
Kappan som jag köpte igår (även den på H&M).
Sedan har vi världens sötaste julgran i miniatyr. 
Köpte iste med citronsmak idag, verkligen uppfriskande.
Och till sist: Teet vi köpte igår på Chai-house i gamla stan. Ett speciellt jul te med hemliga ingredienser. Te med "mandel-kaks" smak och Rooibos med nötter och choklad.
Vi är helt redo för 1. advent med andra ord :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0