Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Higher than the soul can hope or mind can hide




Satt och kollade på ”Easy Virtue” igår kväll när hungern slog till.
I kylskåpet hittade jag cocktailtomater, grönsallad och champinjoner. Och det var just detta jag blev sugen på. Stekte champinjoner i olivolja i några minuter, la därefter i grönsalladen och lät den fräsa en stund med svampen innan jag till sist la i de delade cocktailtomaterna. Lät allting fräsa i fem minuter. Pepprade ganska mycket så att det blev riktigt hett efter en stunds ätande. Kändes nästan som om jag precis sprungit i en timme istället för att äta och titta på film! Och jag såg nog ut som det också, kunde riktigt känna hur ansiktet brann! Men ja, snabbt, lätt och gott blev det. Jag älskar att fräsa grönsallad i olivolja! Jag brukar ofta kasta i alla grönsaker jag har hemma i en stekpanna med olivolja. Våga expremintera! Så det blev både god mat och en bra film, en helt perfekt söndagskväll med andra ord. Ben Barnes har för övrigt en helt sannslöst vacker sångröst. Han om någon människa på det här klotet är perfekt på alla sätt och viss! Han utstrålar inre och yttre skönhet och charm som jag aldrig sett hittills. Jag har alltid tyckt att min hund är den vackraste varelsen men skulle någon be mig jämföra honom med Ben Barnes, då vet jag fanken vem jag skulle utse till den vackraste…Och nu är det inte så att jag är djupt förälskad i honom, skulle behöva träffa honom först för att kanske så småningom kunna utveckla sådana känslor, men vi har alla våra uppfattningar om vad som är vackert. Och Ben Barnes symboliserar skönhet som ingen annan. Han har den här viktorianska romantiska skönheten som är så svår att hitta. Nu hoppas jag inte någon blir avundsjuk men detta är bara fakta från min sida. Jag jämför INTE varenda kille med honom!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0