Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I´ve got something to tell you, I´ve got something to say

ZEN-playern och mobilen laddade med de bästa filmerna (läs: Easy Virtue), datorn full med den allra bästa musiken (läs: soundtracket från Killing Bono) och filmerna. Alla tekniska prylar laddade och klara, en påse lakrits inköpt, en riktig feel-good chick-lit. förberedd...japp, nu drar vi...


...från Sverige till Ljubljana..eller ja, snart så, några enstaka timmar kvar.
Tiden i Sverige har varit helt fantastisk. Jag har under 3 1/2 månader varit så lugn, så harmonisk, så anti-stressad som det bara går, andats in så mycket ren och frisk luft ute vid sjön och i skogen, skrattat så otroligt mycket av hela hjärtat, mysit med Viggo så mycket som han bara tillät (alla vet att man blir lyckligare om man har ett husdjur i närheten), lyssnat på så bra musik, sett så många bra filmer, läst ännu fler givande böcker, umgåts med mina föräldrar, jobbat med underbara arbetskompisar, spelat piano nästan varje dag, haft sköna sovmorgnar då jag inte jobbat och gjort oförglömliga frukostar följda av friska promenader...helt ljuvligt har det varit!
Det är en tid som jag hoppas alltid kommer att finnas i mitt minne, minnena om hur underbart den verkligen var, hur lycklig och harmonisk jag kände mig... 

Men nu är jag som sagt tillbaka i Slovenien och nya äventyr här.
Och jag säger bara en sak: Full fart mot sommaren! ;)





Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0