Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I´m confused so you choose

För några dagar sedan tittade jag igenom alla fotomappar jag har på en av mina datorer och oj oj oj vad mycket det finns av den varan som jag totalt glömt bort, som t.ex. de en miljon fotografierna från Portoroz och Piran...för att inte tala om Bled, Bohinj, Venedig och New York. Konstigt att min laptop inte har flippat ur på grund av alla bilder!
Mitt livsmotto är följande: Try to be in the moment as much as possible and make every day special.
Men ibland kan man inte rå för att drömma sig bort i minnen eller framtidsplaner.
Därför tänker jag trots att jag sitter här uppe i norr med en massa snö runt omkring posta några härliga fotografier från allas vår favvoplats Portoroz.

På tal om härligt. Som ni vet brukar jag trycka på play (funktion Dagens låt) på min ZEN det första jag gör när jag slagit upp ögonen på morgonen. Ibland, ganska ofta faktiskt har jag märkt, väljer den...eh hur ska vi säga...oerhört opassande låtar. Som när jag t.ex. skulle upp klockan fem på morgonen för att jobba hela dagen och Another Day in Paradise sätter igång att spelas.
Eller idag när ZEN-en letade fram Love Lockdown. Jag trodde jag skulle få en hjärtattack! Vet inte varför, för den är ganska bra den låten. Men när man fortfarande halvsover och hör de ekande trummorna som inleder låten ja, då är det minsann läbbigt!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0