Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Wouldn´t you do the same

Har lyssnat på superdupermegaunderbare Bruno Mars hela dagen idag. Just när man tror att någon låt inte kan bli bättre än Just the Way You Are toppar han med en ännu bättre, Grenade.



Och är det någon mer än jag som älskar den här låten med Kings of Leon? http://www.youtube.com/watch?v=EuOuBtcG0Bw
eller den här med Gavin Mikhail http://www.youtube.com/watch?v=lCPRagQHhBw&feature=player_embedded#at=92

Söndag idag vilket med andra ord betyder att jag nu har varit sjuk i en hel vecka. Underbart...
Imorgon ska jag (om jag har några krafter vill säga) traska ner till jobbet och lämna in min tjänstgöringsrapport för februari månad. Det känns som igår när jag var nere och lämnade in för januaris lön. Tiden går verkligen alldeles för fort!

För övrigt har jag inte gjort något speciellt idag. Följt både damernas Super G och herrarnas slalom. Lite synd att Byggis inte fick en bättre placering idag!
Söndagslunch efter. Igår hade vi förresten Tex Mex kväll här hemma. Trots att jag mådde som en påse oslipade skridskor igår kväll och toppade allt detta med en hög feber måste jag ändå medge att det var mycket trevligt. Det var bara partyhattarna och tequilan som fattades så hade vi haft ett partaj som heter duga!

Har även dykt in och städat i bokhyllorna och hittade en hel trave böcker som jag troligtvis kommer att sälja. Av erfarenhet vet jag att det inte kommer bli några problem att få dem sålda. Senaste gången var min annons ute i en dag innan en tjej hörde av sig och ville desperat köpa böckerna. Jag har ganska många ungdomsböcker och flera av dem ingår i serier, vilka i mitt fall är fullständiga. Och eftersom jag var en trogen medlem i bokklubben Läslusen när jag var tonåring har jag ungdomsböcker så att det räcker och blir över.
Givetvis vill jag ha kvar några så att jag har ett minne eller två men mest av allt vill jag spara några, som enligt min mening är väl värda att läsa, till min framtida dotter/döttrar (om jag får några). Vet inte vilket språk som blir mina framtida barns (om jag får några, bäst att skriva så :) modersmål men vilket det än är så ska de vara flytande i både slovenska och svenska!

Måste seriöst börja fundera på att införskaffa ett macro objektiv till min Nikon D3000.
Det och ett fodral till min notebook!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0