Web Toolbar by Wibiya rosyred -

We´ll be young forever



Pappa fyllde som sagt år igår.
Grattis! :D
Själv jobbade jag från 07.00 till 13.00 + två timmar extra igår pga ett dödsfall för en av våra vårdtagare :(
Så jag kom hem först lite efter 15.00 och hjälpte mamma att fixa det sista innan födelsedagfirandet som var hur trevligt som helst och en härlig avslutning på en lång dag.

Idag jobbar jag 16.00 till 21.30, vilket med andra ord betyder sovmorgon. Vaknade redan vid 06.00 eftersom det var väldigt livat i resten av huset. De flesta skulle till jobbet! Jag hörde hur det ösregnade ute och kände en våg av lättnad när jag insåg (efter tio sekunder, seg som man är när man precis vaknat) att jag kunde somna om igen eftersom jag har ett kvällspass idag :)
Så medan det öste ner på andra sidan av fönstret, borrade jag ner huvudet i kudden, drog upp det sköna dunntäcket till hakan och hörde Viggo snarka någonstans nere vid mina fötter innan jag försvann till drömmarnas värld ännu en gång... och vi ska inte ens gå in på vad jag drömde om! Let´s just say att den här drömmen har uppenbarat sig tre-fyra gånger så jag börjar misstänka att det kan vara något slags budskap från högre makter.
Och det verkar som om jag kommer att bli tvungen att göra något åt det...
Har nästan lust to put this dream into action bara för att se reaktionerna från vissa personer och vad jag själv skulle tycka om slutresultatet av detta "experimentet" ;)
Antingen kan det gå käpprätt åt helvete, eller sluta precis som jag föreställer mig att det skulle sluta... eller så blir det det bästa beslutet jag har fattat, som lämnar mig helt mållös och troligtvis leder till gråt av lycka!
Kast mellan gråt och lycka... det är väl vad livet går ut på?!
Oh, nu har fjärilarna i magen vaknat!
Nä, ni förstår inte! Men det viktiga är att jag förstår och även en utav er som läser detta. Jag vet att du gör det!

Sugna på en bra låt. Klicka här:
Timbaland ft. Soshy and Nelly Furtado - Morning After Dark


Nähä! Dusch, mat, jobb.
Vi hörs igen imorgon (om jag hinner, jobbar nämligen hela helgen... whoppi...)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0