Web Toolbar by Wibiya rosyred -

We will be young forever

Hemma i Sverige. Kom hem efter en lång resa och åkte med mamma till affären för att köpa mat till kvällsmaten. Mamma gör världens godaste räksoppa :) Kvällen avslutades med filmkväll med hela familjen i vardagsrummet (inklusive hunden ;). Tucker and Dale var kvällens film, en skräckis-komedi.

Idag har jag varit nere på jobbet för att lämna in lite papper till min chef och hälsa på arbetskompisarna. Min första jobbdag är på fredag, så lite ledigt har man allt ;) Hade med mig Viggo som njöt av att vara in centre of attention. Kändes bra att vara på jobbet igen och se alla :)

Lite kvällsmat nu och några avsnitt av The Mentalist. Jag ÄLSKAR den serien. Bästa serien ever! När jag var i Portoroz nu innan jag åkte till Sverige tittade jag och mormor på The Menatlist varje kväll (när jag inte hade andra planer vill säga) på Italia Uno.
Simon Baker är verkligen grym! Australiensare, what else! ;)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0