Web Toolbar by Wibiya rosyred -

It's a snapshot, smiling like we ain't got nothing to lose

Oh, hittade världens bästa skiva i mammas hylla som jag lyssnade på som en galning när jag var runt tio. Country-musik och ja, jag lyssnar på country men den historien tar vi en annan gång. Vad jag vill ha sagt är att jag hittade denna skiva och vill så gärna lyssna på den men hur gör man det när min optiska enhet befinner sig i Ljubljana, min andra bärbara dator också är kvar där och alla andra datorer här hemma håller på att antingen "rensas", tillhör pappa som behöver två stycken 24/7 och ytterligare två där alla mina föräldrars översättningsarbeten är sparade och de skulle bokstavligen talat M-Ö-R-D-A mig om allting skulle försvinna pga av någon liten incident.
En gång går väl för sig, då är det en olyckshändelse. Men två gånger...då är det bad, really bad!

Men lugn, bara lugn i stormen. Vi har ett, två...fyra stereon här hemma så det går ingen nöd på mig ;)
Och jag vet den perfekta sysselsättning till detta örongodis.
Jag ska göra muffins! :) Nyttiga muffins med kanel istället för socker, olivolja istället för smör och havregryn istället för mjöl.

Och från örongodis till ögongodis.
Next up: promenix med Viggo runt sjön! Han har precis vaknat från sin tupplur och vill ha uppmärksamhet, den lille linslusen.



Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0