Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Turn up the music, let´s get out on the floor

Klackarna i taket, eller vad?
Idag är en sådan dag då jag tycker att ALLT är hilarious. Vad som helst får mig att skratta som en björn. Sammanlagt har jag väl 360 sådana dagar om året ;) Ni vet ju vad de säger: skratt förlänger livet!
Humöret dämpas dock lite så fort jag sätter på nyheterna eller läser tidningen, nu senast om tragedin i Japan.
Mina tankar går till det japanska folket. Hang in there! Jag skulle vilja göra någonting för att hjälpa men jag vet inte vad...det är i sådan situationer man känner sig totalt hjälplös!

Var nere i affären med bilen innan och även om det blåser som satan i gatan är det ganska varmt. Hade bara på mig en kort jacka och uppknäppt till och med. Solbrillorna var på också eftersom solen skiner som om ingenting har hänt på andra sidan jorden och har gjort det i tre dagar nu :) Det är rätta takter det!
Våren är äntligen på väg till Västra Götaland :) 

Ska strax iväg till sjön med Viggo för vår dagliga långpromenad. Dock blir det både pannband, vantar och lite varmare jacka nu eftersom det blåser friskt vid sjön.

Har bläddrat igenom alla mina fotografier från den här månaden och sammanställt eller rättare sagt utökat min fotoportfolio. Nu ska jag bara välja ut 20 st för förstoring, så att jag kan ha en portfolio i from av en riktig mapp, dvs inte bara ha alla fotografier i datamappar.
Monochrome, Macro, Landscape, Wildlife (om man kan räkna Viggo till wildlife ;) och svart-vita nyhetsfoton är det jag satsar på och har gjort det i två år nu.
Jag blev publicerad i en amerikansk fotobok med mitt fotografi "Lady Liberty", ett svart-vitt forografi på frihetsgudinnan år...eh, 2009 tror jag.
Men det var då, nu är nu! Har nu inte tävlat någonting under ett helt år. Jag tycker helt enkelt inte mina fotografier är tillräckligt bra...När andra säger: men vilket vackert fotografi, säger jag: eh...det är okej! Jag är väldigt självkritisk och jag tror inte det finns något bot mot detta ;)



Och för att återgå till den första meningen i det här inlägget: har jag nämt att jag ÄLSKAR amerikanska DWTS (dancing with the stars) och har gjort det nu under tre års period?? :) Tusen gånger bättre än svenska Let´s Dance...but hey, Sweden I still love you ;)
Derek Hough, andra killen i början och den längst fram/i mitten vid 1:12
Eller kort och gott, den blonde. Han är utan tvekan den bästa koreografen och dansaren jag har sett!
Klackarna i taket!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0