Web Toolbar by Wibiya rosyred -

You were swaying in the moonlight while the radio played

Helloooo, what´s up?
Gudars skymning, det låter nästan som om jag har varit på en konsert hela natten där jag skrikit mig hes, synd att jag inte kommer ihåg någonting från den, måste har varit väldigt bra musik ;) I had no idea what I was getting myself into. Låter som värsta grabben i målbrottet just nu. Jaja, är det inte det ena så är det det andra. Bara att ta dagarna som de kommer ;)
Ah, help me Floyd!

Håller på att läsa en ganska bra bok: "Dumpa Matthew" av Jane Fallon. Är kanske inte riktigt min boksmak men ändå så flyter läsningen av denna bok på tämligen bra.
Kruxet är bara att det är såpass många tryckfel i boken att det till slut blir lite störande. Skulle vilja få tag på människan som är skyldig till detta brott. Nä, skämt åsido.

Jag har haft en twitter ganska länge nu, kanske tre år men det är så sällan jag loggar in på den, idag var första gången sedan jul och nyår. Följer några av mina favoriter i nöjesbranschen/kändisvärlden men det blir också tråkigt efter ett tag för det enda som de lyckas få ihop är:
Going out with my dudes tonight
Having the best time with my friends
Back in NYC/LA/Nashville/eller vart de än befinner sig
Double triple burger with extra fries...
Och sånt...
Själv då? Jodå, det fanns väl en tid i början när jag skrev lite jag med. Började när jag åkte till New York City och det var väl roligt, sedan när jag kom hem till Ljubljana (City...hahahah) igen var det också ganska roligt...men sedan tog det helt plötsligt stopp.
Och det lustiga är att jag har fler (för)följare ;) nu när jag inte skriver någoting än då jag faktiskt gjorde det! Ehhhh...logiskt?
Having the best time with my pals with ice-cream at Coldstone
Heading to Lady Liberty Island to check out the green lady
Pax, best restaurant ever in NYC
Och sånt...
Ojojoj, vad patetisk man lät/låter!

Till lunch åt vi stekt lax (min favorit), kokt potatis med krämig fisksås med anans samt en färgglad sallad som jag kan ta åt mig äran för. Salladen är inte så svår att göra, man tar det gamla vanliga slash det som kylskåpet har att erbjuda. I vårt fall idag var det isbergssallad, majskorn, tomat, gurka, svarta oliver, paprika samt fetaost blandat med en speciell salladsdressig baserad på en speciell vinäger, mycket svarpeppar och lite lite oregano.

Receptet på den krämiga fisksåsen med ananas i kan jag tyvärr inte, eftersom den var färdigköpt (ajajaj ;) men jag ska googla runt lite och se om jag kan få tag på en liknande/kanske till och med det exakta receptet på den.
Och meddelar er när jag vet hur man åstadkommer denna underbara smakupplevelse som får vilken fisk som helst att smaka tusen gånger bättre, om det ens är möjligt eftersom fisk är det bästa som finns! ;)

Ringde från jobbet innan och frågade om jag kunde jobba ikväll men det kan jag tyvärr inte, not today you guys!
Ok, see ya all. Over and out!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0