Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Close you eyes, give me your hand

En väldigt produktiv dag idag, hahah.
Min syster, bror (som idag kommit hem från Amsterdam) och jag gick för att äta lunch på den kinesiska restaurangen runt hörnet där vi bor. Det var supergott med friterad äggplanta i söt-sur sås samt räkor, kyckling, bläckfisk och bambusskott men jag blev såpass mätt att jag nu vid 18.30 tyvärr måste "be till porslinsguden" om jag stoppar i mig något!

Efter lunchen tog vi en rask promenad till kyrkogården för att tända ett ljus åt farmor och farfar. Jättefint väder även om det blåste som satan i gatan. Helt plötsligt började det ösregna också så det fanns ingen annan utväg än att ta bussen hem. Och sådär gick alltså vårt försök till att vara nyttiga och motionera...för hundrade gången den här veckan!
Är det inte lathet som står i vägen är det skor, väder eller tid!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0