Web Toolbar by Wibiya rosyred -

“And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.”


Hello and happy birthday to me :)
Japp, fyller år idag den 8. september. Dags att fira att man blivit ett helt år äldre... igen. Tycker åren går alldeles för fort numera! Känns nästan som om jag firar min födelsedag hela tiden :)
Oh well, egentligen ska man väl inte klaga :) Åldern är bara en siffra. Man är lika gammal som man känner sig ;)
Which means that I'm...what, about 13??

Har haft en riktig härlig höstdag med god mat, vackra blommor, massor med choklad och lyckoönskningar.
Presenter? Japp, fanns väl en del också ;) Men de är inte så viktiga som att spendera sin dag med sina nära och kära, även om de flesta av dessa befinner sig i Slovenien.
Jag spenderade dagen med mina föräldrar som skämde bort mig med god gourmetmat (svamp, fläskfilé, vinsås m.m. :), bubbel och en smarrig chokladmousse tårta.
Det blir nog en utgång med kompisar senare i höst när jag kommer tillbaka till Ljubljana och Portoroz :)

And finally, just want to say (write) some quick words to all of you who took the time to write cute posts on my facebook (both on my wall and sending me messages), to you who sent me sms-es and e-messages/e-cards. And of course to all of you who took the time to call me and wish me a happy birthday :)
Thank you from the botton of my heart :D No one named and no one forgotten.
All of you are absolutely amazing :)
You rock <3

Oh, and remember: The secret to staying young is to live honestly, eat slowly, having lots of fun and lie about your age ;)




Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0