Web Toolbar by Wibiya rosyred -

“Photography is a small voice, at best, but sometimes one photograph, or a group of them, can lure our sense of awareness.”


Ok, tänkte att det skulle vara en bra idé att fixa lite inne i mina kod- och stilmallar här på bloggen innan.
Efter tio minuter hade jag rört till det så pass att hälften av allt här på bloggen flyttades till vänster, andra halvan till höger, fotografierna trängdes uppe i ena hörnet medan texten gick utanför ramen... vad händer liksom??
Försökte gå tillbaka och ändra, men vette fanken vad jag hade gjort, så någon väg tillbaka fanns inte. Det enda jag kunde göra var att återställa det hela, från noll! Orka minnas allt! Sedan kom jag på att jag hade kopierat hela kodmallen för ett tag sedan och sparat den i ett word-dokument, så det vara bara att klippa och klistra.
Och taa-daa, nu stämmer allt igen :) Det roliga är att efter att jag hade fixat till det igen, var jag bara t-v-u-n-g-e-n att gå in igen och röra till det ännu mer. Alltså, jag kan ju inte låta bli!
Börja om från noll, klippa och klistra för andra gången idag!
Och nu håller jag mig undan från kodmallarna ett tag framöver!! Promise! ;D

Någonstans mitt i allt när jag upptäckte att bloggen hade cp-at sig så funderade jag allvarligt talat på om jag skulle köra ner datorn i mixern eller kasta ner den i toaletten! Det var längesedan jag var så förbannad att tårarna brände bakom ögonlocken.
Jag brukar inte göra panik av varenda grej som inte går som det ska, jag menar allt ordnar sig till slut... men helvete vad arg jag blir på datorer och andra tekniska prylar som inte FATTAR vad man vill!!
Orka med dem! Och av någon konstig anledning börjar mitt tålamod bli sämre och sämre... och helt plötsligt har varenda sekund blivit oerhört viktig och någonting jag inte kan slösa med... betyder det att det börjar gå åt rätt håll??
Nä, ush vad jobbig jag är idag :) Haha, det måste vara vädret! Rena rama höstrusket utanför fönstret idag!
I vanliga fall är jag alltid glad och positiv :D Promise!



Lovely words
Postat av: Viktorija

Härlig blogg! Bloglovin' byte? :)

Kram

2011-09-13 @ 19:46:02
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/
Postat av: ida

Ha en bra dag som kommer!:D

kram!

2011-09-13 @ 23:55:37
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Viktorija

Sv: Lagt till dig, säg till när du lagt till mig :)

2011-09-14 @ 08:11:08
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0