Web Toolbar by Wibiya rosyred -

"We all have our own life to pursue, our own kind of dream to be weaving. And we all have some power to make wishes come true, as long as we keep believing."


Idag har jag dinerat sockerbitar indränkta i propolis hela dagen lång och blivit hög på te!
Det hjälper i cirka en kvart, sedan är det bara att ta sig en omgång till!
Mina tonsiller (halsmandlar) är onormalt stora (därför har jag lite svårare att svälja ner bröd, pasta och allt annat som har en tjockare konsistens). När de sedan blir inflammerade blir de ännu större och vit-prickiga. Ibland får jag hög feber och kan bara äta soppa, men oftast är jag helt friskt förutom att jag känner av den här brännande, svidande smärtan i halsen, känns som om jag har en tennisboll nerkörd i halsen.
Och jag får inte operara bort halsmandlarna, eftersom de har en funktion (allt i kroppen har ju det, man behöver ju inte direkt vara Einstein för att komma fram till den slutsatsen!).
Förr opererade de bort dessa på rullande band, men inte nu längre... verkar det som i alla fall!
Mamma och mina morföräldrar pratade alltid om att det gick fem minuter att ta bort dem och sedan kunde man äta glass från morgon till kväll i en hel vecka.
Det är väl gott med glass men allra helst vill jag ju bli av med de här halsproblemen som uppstår stup i ett.
Igår cyklade jag hem från jobbet i bara kortärmat... och det var tydligen orsaken till dagens halssmärta!



My Wicked Heart - Diana Vickers
Hmmm, vet inte riktigt vad jag ska säga om den här låten. Hon har ju en speciell röst som jag verkligen gillar och soundet är väl inte så dåligt heller. Men just den här låten... lite under the bridge där va??


The Boy Who Murdered Love - Diana Vickers
Den här låten däremot tycker jag väldigt bra om :)

Och om ni kanske har märkt har jag gjort om lite här på bloggen! Nu är den 100 % jag :) Det var den ju innan också, men kanske bara till 99 % ;)
Färgerna, fotografierna och allt dessa visar, musiken, länkarna... ALLT ni hittar på bloggen är sådant som jag ÄLSKAR <3
Min favoritfärg är ljusblå, men kombinationen rosa, lila, vitt, grått. svart och beige är to die for!
Jag fullkomligt älskar allt i beige eller/och vitt blandat med en färgklick i någon livligare färg :D
Grått och svart är också en favorit kombination.

Suck, dags för socker+propolis igen...







Lovely words
Postat av: ida

fina bilder!

2011-09-15 @ 21:48:10
URL: http://iiiden.blogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0