Web Toolbar by Wibiya rosyred -

And everyone else in the room can see it, everyone else except you - that´s what makes you beautiful


Skaffade mig ett par nya solglasögon igår, finally - ni kanske är bekanta med mitt "brill-problem" som inträffade i förra veckan. Nu kan jag i alla fall gå ut i solljus och se någorlunda normal ut :)
Jag får dåligt samvete och stör mig på mig själv - precis som man störde sig på den där lilla störda ungen i första klass som alla irriterade sig på - över mina banala "problem" när det är så oerhört många människor ute i världen som verkligen har det svårt!! Och så sitter jag här och klagar på att jag inte hade några normala solglasögon att sätta på näsan i förra veckan... bra där!
Just på grund av detta, att så många verkligen har det svårt, HATAR jag att klaga (på riktigt alltså, inte på ett skämtsamt sätt) över små, enkla problem!
Men så är jag också medveten om att ibland så måste man lätta lite på trycket - och verkligen klaga över allt och alla för att rensa huvudet lite :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0