Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Stay mad, but behave like normal people. Run the risk of being different, but learn to do so without attracting attention


Bättre och en mer förvirrande start på dagen får man leta efter alltså! En lång frukost med morgontidningen...  och hmmm, fick syn på en sak på nöjessidan som fullkomligt knockade mig! Antingen är jag så insnöad i huvudet att jag inte suger upp fakta som jag ska eller så har jag helt enkelt inget intresse längre för saken i fråga.
Men i alla fall... ÄR DET MELODIFESTIVAL... IDAG, jag menar ska hela den här cirkusen dra igång - redan - idag??? Hallå stop där! NÄR hände detta egentligen?
Jag som för det mesta brukar ha koll på allt har totalt missat detta!
Nu måste jag ladda upp inför första delen på 1,2,3... 9 timmar!




Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0