Web Toolbar by Wibiya rosyred -

When each day is the same as the next, it’s because people fail to recognize the little details that happen in their lives everyday


Lördag igen, vilket med andra ord betyder den andra delfinalen av Mello. Det enda som jag faktiskt ser fram emot idag är Ulrik Munthers bidrag. Han har klass och är duktig på det han gör, låten Life är väldigt bra! Click here. En sann musiker, jag blir ju alltid grymt imponerad av människor som bemästrar flera instrument och skriver sin egen musik, lägg också till sångröst och du har en vinnare i mina öron och ögon. 
Sedan att det är lite Disney channel över honom är en annan femma.

En annan som jag blir impad av dagligen är varelsen under. Idag när jag satt vid pianot gjorde han en sak som fick mitt hjärta att slå lite extra för honom. Han satt uppe på pianot (på mina noter, som jag hade utspridda, för att kunna titta ut genom fönstret och spionera på grannarna) och helt plötsligt böjde han sig framåt mot mig. Medan mina fingrar fortfarande flög fram över tagenterna lade jag min panna mot hans - och så satt vi en stund! Det var så fint - något som jag sent, om aldrig kommer att glömma :)

Han fick även agera modell idag - något han vid det här laget är proffs på!


Lovely words
Postat av: j o h a n n a - fotoblogg

Vilken söt bild!

2012-02-13 @ 21:11:04
URL: http://johannafyra.blogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0