Web Toolbar by Wibiya rosyred -

When you are loved, you can do anything in creation. When you are loved, there is no need at all to understand what is happening, because everything happens within you


Därför älskar jag England. #1. Lemon curd. Farligt gott.

Helt obeskrivligt hur utsökt detta är. Jag skulle kunna sitta framför TV:n (hell, jag skulle kunna sitta i en biosalong) och kolla på film samtidigt som jag slevade i mig detta med en sked. Har aldrig ätit lemon curd tidigare. Och det här är till mamma som köpte den här gudomliga saken och som troligtvis kommer att klicka in här någon gång idag.
Mamma. Dethärärfanimejdetgodastjagätit. I. Hela. Mitt. Liv!!
Har ni någon aning om hur gott det är?? Nä, tänkte väl det!

Hade jag varit med i "Halv åtta hos mig", hade jag placerat en burk lemon curd och en sked framför varje deltagare, både som för-, huvud- och efterrätt, storleken på burken skulle dock variera, men det är också allt! :) När man känner lemon curd-en smälta i munnen är det nästan så att man hör änglarna i kyrkan sjunga Hallelujah-Ha-Ha-Halle-Hallelujah, det lägger sig verkligen som bomull i magen.

Okej, nu ska vi inte gå alltför mycket överstyr här, men bara så att ni får en uppfattning om hur läcker det verkligen är ;)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0