Web Toolbar by Wibiya rosyred -

But years run by so fast and the good things never last by your side, but that´s alright


Vi hade ett lite kraftigare snöfall - på gränsen till storm - i natt, vilket nu har resulterat i att all hopp om vår åter igen är förlorat...

Och kameran är på laddning igen. Är nästan skrämmande hur många gånger per vecka jag måste ladda den. För att inte tala om alla minneskort och USB-nycklar som ligger bland mina saker och som en efter en försvinner - och återhittas igen på ett ställe jag absolut-hundraprocent-säkert INTE har lagt dem på!

Och på mina lilla notebook har jag i nuläget cirka 20.000 fotografier som alla lever väldigt farligt, har inte överfört dem till någon nyckel/extern hårdisk än - och kraschar datorn (det är bara en tidsfråga!) så... ja, ni förstår själva - bye bye, game over, adjö, finito!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0