Web Toolbar by Wibiya rosyred -

One word! Euphoria...


Det var paycheck-day tidigare i veckan :) Wünderbar!

Lite mer än två veckor kvar till finalen i Melodifestivalen, och jag har redan börjart ladda upp.
Har nu två klara favoriter bestående av en talangfull ung kille (Ulrik Munther) och en som jag tror med all säkerhet skulle kunna vinna hela Eurosong (Loreen). Hon och hennes låt kättrar på itunes-listor över hela Europa. Hon toppar redan vadslagningslistorna i resten av världen. Hennes låt och framförande av den är en härlig blandning av underbar mystik och vacker konst!
Jag tror att om vi skickar Loreen till ESC, så är chansen stor att Eurosong annordnas i Stockholm nästa år, det är alltså upp till OSS att INTE skicka Danny!
Men om jag nu ska vara helt ärlig så är Loreen för bra för ESC, hon kommer att vara en klass helt för sig nere i Baku, hon är i samma kategori som Beyonce, Rihanna, Lady Gaga, Madonna, dvs toppklass.

Alla andra som tävlar i årets mello (förutom de här två)... they don´t stand a chance!
Men jag tycker ändå att det är himla fint av Danny, som bidrar med låten "Amazing" att sjunga om Muther och Loreen... haha, nädå han är ju för rolig alltså, hoppa runt sådär på scenen som en äkte sci-fi-figur :) Tyckte däremot att han abolut skulle ha vunnit förra året istället för Saade!

Helt ärligt nu! Jag VET INTE vem som kommer att vinna och jag vet inte vem jag skulle blir gladare av att se som slutlig segrare 2012.
Jag tror på Loreen. Jag hoppas på Ulrik Munther. Jag hoppas på Loreen också! Men jag VILL verkligen att Munther vinner!
Och jag kommer definitivt hamna i koma om Ranelid vinner. Då kommer jag starkt att börja tvivla på svenska folkets hjärnkapacitet...

Okej, jag säger såhär: Ulrik Munther är min absoluta favorit i år - eftersom "han" är mer min stil, och för att han enligt min mening är en extremt duktig, ambitiös och talangfull musiker, som verkligen skulle förtjäna att vinna och representera Sverig - men till slut kommer det ändå att se ut såhär:
Loreen vinner svenska Melodifestivalen 2012.
Loreen vinner Eurovision Song Contest 2012.
2013-ESC landar i Stockholm!



Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0