Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I want to feel my heart beating, beating inside of me


Jag har alltid varit galen i musik och skulle kunna påstå att jag inte skulle överleva utan den, detta är min drog!
Jag lyssnar på det mesta och favoriterna varierar från dag till dag, beronde på både humör, årstider, folk jag träffar och umgås med, minnen och så vidare. Därför skulle den här bloggen kunna vara fylld med musikvideos om jag nu skulle posta varenda låt som jag älskar.

Men då och då kommer det någon så kallad oslipad diamant som förtjänar att få en egen plats här. En låt som gör mig glad, ger mig energi bara av att nynna på refrängen eller tänka på den, en låt med bra beat, häftiga verser, cathy refräng och grym sångröst. Allt detta blandat med en cool och "elegant" video är receptet för att jag ska ladda upp den här. Och kan ni fatta att Carl fyller 29 i år?? Bra gener eller vad? Han ser ju ut som 16-17 bast!

voilá, här får ni låten som jag lyssnat på non-stop idag, det kommer definitivt ta en bra tag innan jag lyssnat sönder på den här ;)

Going Out Tonight - Carl Norén

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0