Web Toolbar by Wibiya rosyred -

When the heart beats in silence, maybe only the lonely knows when love is real


Jaha, då kollade man på Melodifestivalen igår... och ångrade sig efter sådär fem minuter! Det enda jag tänkte på genom hela grejen var: Vad i h-e-l-v-e-t-e är det jag tittar på egentligen?? Den ena låten värre än den andra, vi ska inte ens gå in på den som var först ut. Jag tål sedan sommaren inte längre bananer och hade jag fortfarande gjort det hade jag aldrig ätit någon mer i hela mitt liv. Den där lustigkurren borde man låsa in någonstans!
Den enda som var någorlunda "lyssningsbar" om inte helt okej var sista låten med Loreen. 
Nu fasar jag inför nästa delfinal... Lär väl göra samma sak som igår, titta på Person of Interest direkt efter sista låten och fullkomligt strunta i omröstningen och hela karusellen!

Och från dålig till superskön musik: lyssnade kort på låten för ett år sedan men glömde snart bort den. Igår råkade jag av misstag klicka mig fram till videon på Youtube. Blev helt frälst och misshandlade reply-knappen hela kvällen, till och med under själva Melodifestivalen. Att lyssna på den här härliga låten med ena örat (med hörlur kopplad till datorn) och skitmusiken på mello på TV med det andra örat var ingen bra kombination!
Men okej, mello-låtarna blev på så sätt bättre - men låten led stort!
Låten och videon i fråga kommer upp på bloggen snart - för den är alldeles för bra för att inte ta sin lilla plats här :)




Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0