Web Toolbar by Wibiya rosyred -

The big secret is not what happens to us in life — but what we do about what happens to us


Personligen tycker jag att årets Melodifestival är rent ut sagt för jävlig/töntig... men trots detta sitter jag likt förbannat (ursäkta ordvalet) i soffan varenda lördagskväll med en popcornskål i famnen och en hund bara några få millimeter från mitt ansikte (fullt beredd ifall jag nu skulle tappa något popcorn, vilket jag såklart gör... av misstag givetvis ;) och försöker komma underfund med a) vad det e-gen-tli-gen är jag tittar på och b) vad det är för mening med att kolla på detta. Har dock inte kommit fram till någon slutsats än...

Jag kan vara så bold och erkänna att jag inte har en enda favorit hittills (även om jag i hemlighet håller tummarna för Loreen och Munther) och struntar fullkomligt i vem som kommer att representera (skämma ut = Björn Ranelid, I mean COME ON man, seriously??!!) Sverige ute i resten av Europa.
Om jag ska vara helt ärlig tittar jag mest på Mello för programledarnas skull. De är väl de enda som faktiskt räddar årets melodifestival. Varför inte skicka trion till Eurovision Song Contest, deras version av boyband eller gårdagens lektion i hur man uttalar deras namn = lysande.
Nä ni, Gina med hårt G och Sarah med engelskt uttal för Sverige 2012! Och så kan Helena-i-alla-sina-skepnader vara med på ett hörn där också ;)

Hörrni, på tal om något helt annat. Börjar bli rejält trött på kylan och snön (som aldrig tycks sluta falla!) 
Tror det är dags att börja bege sig mot varmare breddgrader - fast inte för varma riktigt än... ;)





 

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0